یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو مهر ماه 1399

مبلمان منازل ايراني

تاثير كرونا بر خريد مبل: نحوه خريد مبلمان بصورت آنلاين

۵۳ بازديد

در طي شيوع COVID-19 يا همان كرونا، فروش آنلاين مبلمان سر به فلك كشيده است. خريدهاي اينترنتي محصولات و اثاثيه منزل تقريباً دو برابر شده و فروش آنلاين مبلمان فضاي باز بيش از 400٪ افزايش يافته است. اين افزايش احتمالاً منعكس كننده پيشرفت هاي خانه در بسياري از صاحبان خانه است، والدين براي يادگيري مدرسه در خانه و همچنين كارمنداني كه به طور دائم از خانه كار خود را تغيير داده اند، به خريد ميز مي پردازند. از كنار راحتي، هميشه بايد خريدهاي بزرگ آنلاين را با دقت انجام داد. نكات زير به انتخاب مبلمان با كيفيت و قيمت مناسب كمك مي كند و همچنين از چند دام متداول خريد آنلاين جلوگيري مي كند.


نكاتي براي خريد آنلاين مبلمان

فقط با فروشگاه هاي معتبر خريد كنيد.

قبل از تصميم به تجارت با آنها ، در مورد يك خرده فروش تحقيق كنيد. فروشندگان معتبر اطلاعات مربوط به شركت خود را ارائه مي دهند و هميشه اطلاعات تماس معتبري دارند. به دنبال بررسي آنلاين شركت باشيد. از وبسايت هاي معتبر مي توان به مبل و صندلي، مبل و ميز و آف دكور اشاره كرد كه مي توانيد از آنها خريداري كنيد.

سياست بازگشت و بازپرداخت فروشگاه را بخصوص در همه گيري كنوني بدانيد.

حمل و نقل براي اقلام سنگين، مانند مبلمان ، مي تواند هزينه بر باشد. برخي از خرده فروشان ممكن است محدوديت هاي ويژه اي براي تحويل و بازگشت به دليل همه گيري ويروس كرونا داشته باشند. قبل از سفارش ، با دقت بخوانيد يا مستقيم با خرده فروش تماس بگيريد تا در ابتدا متوجه شويد كه آيا يك خرده فروش سياست بازگشت دارد ، آيا بازپرداخت موجود است ، نحوه بازپرداخت صادر مي شود ، روند بازگشت چيست ، چه كسي هزينه حمل و نقل را پرداخت مي كند و يا نه هزينه بازپرداخت دريافت مي شود. اين اطلاعات اغلب به شما در تصميم گيري در مورد تكميل سفارش كمك مي كند يا خير.


شرايط تحويل را بررسي كنيد

به طور معمول ، حمل و نقل سه نوع توسط خرده فروشان مبلمان ارائه مي شود و هر يك ممكن است هزينه متفاوتي داشته باشد.

  • تحويل درب جلو: محصول بسته بندي شده به درب ورودي شما حمل مي شود و نه بيشتر.در داخل زايمان: فرد تحويل دهنده وسايل بسته بندي شده را به خانه شما ، گاهي اوقات به اتاق مورد نظر شما مي برد.
  • تحويل در داخل منزل و قرار دادن آن: فرد تحويل دهنده جعبه بسته بندي شده را به اتاق مورد نظر شما مي برد ، جعبه آن را برداشته و در صورت لزوم آن را جمع مي كند. آنها همچنين هرگونه خرابكاري را از بسته بندي پاك كرده و با خود خواهند برد.

اگر اين نوع گزينه هاي تحويل در دسترس است ، قبل از ثبت سفارش سوال كنيد ، زيرا برخي از خرده فروشان براي جلوگيري از تحويل تماس ، به خدمات تحويل در حاشيه يا به سادگي درب جلو تغيير كرده اند. در moblosandali مي توانيد از هر كدام از روش ها استفاده كنيد. فروشگاه هاي ديگر نيز گزينه هاي مختلف خود را دارند. خريد مستقيم مبل از توليدي در تهران مي تواند گزينه خوبي براي شما باشد تا به شكل حضوري از توليدي خريد بكنند.


فضاي خود را اندازه بگيريد

-آيا از طريق در جا مي شود؟ هنگام اندازه گيري فضاي مكاني كه مبلمان جديد در آن قرار مي دهيد ، وظيفه شناسان بيشتري داشته باشيد. يك اشتباه كوچك هنگام اندازه گيري مي تواند به معناي تفاوت بين راحتي قرار گرفتن مبل جديد در اتاق نشيمن ، يا عدم جا ماندن از داخل درب و پايين سالن باشد! براي اندازه گيري راهروها ، ارتفاع سقف و هر فضاي راهرو (از جمله زير پانل ها) مبلمان بايد از آن عبور كنند تا به مقصد نهايي برسند.


رنگ را با دقت انتخاب كنيد.

رنگ مبلمان ، همانطور كه در صفحه كامپيوتر ظاهر مي شود ، مي تواند تفاوت چشمگيري با شكل ظاهري آن در زندگي واقعي داشته باشد. به تصاوير مبلمان دستگاه هاي مختلف نگاه كنيد تا احساس بهتري نسبت به رنگ واقعي داشته باشيد. بررسي هاي مصرف كننده نيز مي تواند مفيد باشد ، زيرا بسياري از افراد در صورت تاريك يا سبك تر بودن مبلمان از آنچه در فضاي آنلاين نشان مي دهد ، اظهار نظر مي كنند.


چندين بررسي بخوانيد.

هنگام يافتن يك قطعه يا مبلمان ايده آل، تا آنجا كه ممكن است بسياري از بررسي هاي مصرف كنندگان را بخوانيد ، و از نظر انتقادي در مورد كيفيت مبلمان و تجربه خرده فروش مراقب باشيد. قبل از تصميم گيري نهايي در خريد ، از اين موارد به عنوان مرجع استفاده كنيد.


درست تا زمان تصميم گيري براي خريد ، سوال كنيد.

شركت هاي معتبر مبلمان خوشحال خواهند شد كه به هر سوالي در مورد يك محصول خاص دقيقاً پاسخ دهند تا زماني كه روي دكمه خريد آن كليك كنيد. در صورت ترديد ، مستقيماً با شركت تماس بگيريد. به عنوان مثال ، شايد مهم باشد كه بدانيد آيا پايه هاي كاناپه از پيچ باز مي شوند تا از يك درگاه محكم جا بيفتند. بسياري از شركت ها همچنين مايل به ارسال نمونه پارچه اي با هزينه مناسب هستند - اگر ترجيح رنگ يا بافت خاصي براي مطابقت در اتاق وجود دارد ، ايده خوبي است.


مقايسه قيمت كنيد.

برخي از مبلمان از خرده فروشان متعددي در دسترس است ، بنابراين هميشه قبل از گرفتن بهترين معامله ، مقايسه قيمت را انجام دهيد. فراموش نكنيد كه هنگام مقايسه قيمت ها ، هزينه و ماليات حمل و نقل را در نظر بگيريد.


براي تأمين مالي فروشگاه ، اجاره بها و برنامه هاي اجاره اي ، چاپ خوب را با دقت بخوانيد.

از آنجا كه مبلمان مي تواند گران شود ، بسياري از خرده فروشان بودجه فروشگاه ، برنامه هاي راه آهن و گزينه اجاره بها را براي خود ارائه مي دهند. اگر به يكي از اين گزينه ها فكر مي كنيد ، برنامه تأمين مالي را با دقت بخوانيد. چه ميزان سود اخذ مي شود؟ برنامه پرداخت چه مدت طول مي كشد؟ چند پرداخت در طي چند ماه يا سال طول مي كشد؟ آيا هزينه اي براي پرداخت كامل مانده موجودي وجود دارد؟ قبل از امضاي توافق نامه مالي پاسخ همه اين سالات را دريافت كنيد.

هنگام تحويل مبلمان را بازرسي كنيد.

قبل از امضاي هرگونه مدارك تحويل ،مبلمان را بازرسي كنيد. اگر قطعات آسيب ديده يا از بين رفته باشد ، مجبور نيستيد آن را بپذيريد. وقتي به دليل خسارت تحويل كالا رد شود ، ديگر مسئوليتي در قبال پرداخت آن بر عهده شما نيست.